December 13, 2013

promosi buku (siri 2): surat untuk anak oleh mohd affandi ramli

bismillah

ehem ehem. nk promosi buku. tapi sbnrnya sy pun belum baca lagi. huhu. buku masih berada di kajang. hajatnya nak pegi menjemput sendiri, saja takbagi kaksham pos, tapi entahlah bila nak ke sana lagi. hihu. dah baca nnt baru buat entry rebiu plop. sabarlah hatiku. hekhek..

buku Surat Untuk Anak ni abg fandi aka ronasina yang tulis. solely. kak sham pun tak terlibat katanya. tapi ku yakin, kaksham adalah antara inspirer terkuatnya, heee..

launched pada hari ahad lepas kat UM. YB nurul izzah yang melancarkan. (ku semalam termimpi pulok jmpa nurul izzah. kelasmet ku dulu. hihi. tapi dalam mimpiku semalam, dia tak lagi kenal diri ku. huhu. mungkin di luar juga begitu, hihu. takpalah. apapun, semuga bahagia sentiasa hendaknya).

takdapat pegi masa pelancaran. dpt updates dari fb saja. video pelancaran boleh tengok kat sini.

jadi, sesapa yang berminat untuk membaca kisah yang dituliskan (ku pun takpasti isi sebenarnya, sbb belum baca, tapi pastinya, mmg ttg annisa dan an-nur, hihi)

boleh emel ke kutubkhanah112@gmail.com selepas mendepositkan 35rm (semenanjung) dan 40rm (sabah&sarawak) ke akaun maybank 162021363678 (Raja Rohaisham).

oh, katanya skrg ada di pesta buku di pi dabeliu ti si. boleh cari di sana juga.

ok? slmt membaca!





masuk paper the next day lepas pelancaran tu katanya, metro. tapi di utara takdak artikel ni. mungkin di sebelah tengah dan selatan saja. jadi, baca online je lah, huhu..

tahniah dan terima kasih. semuga sejahtera sentiasa.



No comments: